måndag 28 september 2009

september.

Uhh, lägenheten är såååå fin.

Billigare än den andra och med parkering, vet ju itne om vi kommer behålla min bil, den står ju faktist på mamma så älsk får inte köra den. Men i annat fall kan vi ju hyra ut den eller ha den som besöksparkering, inte hela världen.

Hoppas hoppas hoppas att mögelallergiken vill bo i den i en månad medan hennes saneras och att vi sen blir insläppta, hoppas jag får reda på det snart så jag vet hur jag skall göra med min.

Vad har ett normalt ungt par i elräkning?
Jag har hört allt från massa pengar till lite pengar. Tror snitt hamnar på 300månaden,
det borde vi ha råd med. Men det är som mor och far säger,
jag vill ju inte betala allt så sitter älsk där och bara glider med. Klart att jag ställer upp om det behövs.
Men det skall ju funka också.
Nervös jag är.

Men, i värsta fall, om allt går åt helvete, så är det inte omöjligt att få studentlägenhet i den här staden. Och i allra värsta fall får jag väl flytta hem, inte hela världen. Pappa kommer bli lycklig över att ha mig hemma igen. Men det går nog över snabbt, ni vet ju hur det är, det är kul i två timmar, max. :)

Nu ska jag titta på tentan, sen ska jag hem och damsuga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar